tisdag 21 februari 2012

Is, is, is och mera is!!!


Hej!

Äntligen lite ork att blogga. För denna vecka har än så länge varit tuff. Och jo, jag vet att det är lov och att man då ska ta det lugnt. Men i min värld är det typ tvärt om. Igår så var det upp kl 06:00 För att sen ha ett morgonpass, sen där efter så stack jag med Elins mamma och kom till Stadium då man var en halvtimme sen, till passet på 2 timmar man ska ha där. Sen så var det dags för en timmes avslappning framför en film med alla andra i min grupp. Efter det var det lunch, en timmes ispass, off ise och en timmes ispass. Då var man ungefär helt slut. Under kvällen då vi satt och kollade på tv somnade jag. Och klockan var bara 18. Så jag kom fram till att det var 12 timmar jag sov. Och idag samma visa fast utan morgonpasset. Så är lite piggare nu.



// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar