fredag 17 februari 2012

Äntligen över.

denna veckah har varit jobbig. Velat gå och lägga mig vid 18 men mamma tvingade mig att plugga. Asså fatta ett prov om dagen = 5 prov på 5 dagar.

Måndag: Spanskaprov
Tisdag: Engelskaprov 3 delar
Onsdag: Noprov del 1
torsdag: Noprov del 2
Fredag: Soprov ( extremt svårt )

Så äntligen är allt över. Denna helgen består endast av vila, köpa plånbok imon för att jag varit så diktig med mina studier denna vecka, konståkning på söndag och balett på söndagkväll.
Sen sportlov och som vanligt skridskor och varje dag. Altså jag sk agå på kul i fem och mina vanliga träningar. Mycket is och mycket träning.
Hoppas jag blir av med min förkylning och med min hosta innan dess. Gillar inte den.

Aja har skaffa ten blogg med 4 i min klass. Kolla gärna upp den!!!

www.4tjejer.blogspot.com


// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar