torsdag 24 maj 2012

Dag 16

Dag 16: Mina drömmar.

Ja en av mina drömmar är att jobba som en läkare. Denna drömmen har jag haft sen jag var runt 10 tror jag. För när jag var liten och föddes så föddes jag 3 månader förtidigt. Då var det många som hjälpte mig och tog hand om mig på sjukhuset och då vill jag kunna göra samma sak mot andra. Därför är en av mina drömmar att bli läkare.

Den andra är att någon gång få träffa One Direction. Jag vet att alla har en sådan dröm om att få träffa sina idoler, men jag vill värkligen se de någon gång och inte bara läsa och lyssna på de. Det närmaste jag har varit de var då jag var i New York. För den dagen då jag skulle hem så typ tre timmar innan jag skulle lyfta, så var jag och P-O ute på stan och gick. Vi gick förbi ett par fans som väntade på just de One Direction. och tre timmar senare så ser jag en bild på facebook då att de står på exakt den platsen där jag stod!!!

Och den sista drömmen är att få bra betyg så att jag kan bli just det jag vill och att kunna ha bra betalt på mitt framtida jobb :)

// Alicia

Tyvärr kommer ej bilderna upp idag heller men kolla gärna på min facebooksida för där ligger de. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar