lördag 26 maj 2012

Dag 17 + 18


Dag 17: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 18: Mina intressen.



Asså på dag 17 så har jag suttit och grubblat hela kvällen igår och kan inte komma på något speciellt som förändrat mitt liv. Asså om jag inte skulle haft de kompisar som jag har så hade väll mitt liv sett annorlunda ut. Men inget annat som känns lite viktigare. Så tyvärr så vet jag inte.


Nu när det är den 18 dagen så hade jag först tänkt att berätta om min dag. Först var jag på ett STS möte inför flygresan dit och under själva språkresan. Sen så var jag på stan och shoppade. Träffade Sasha, Moa, Rebecca och Nina. Det var så kul att få träffa Nina. Har typ inte gjort det på flera månader. Fick i alla fall höra att allt var bra med henne och det glädje mig . 

För att komma in på det som jag ska göra så är mina intressen såklart konståkning och balett. Och förhoppnings vis så kommer det alltid att vara det :)

// Alicia






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar