torsdag 31 maj 2012

Dag 22 + 23


Hej!


Idag så gör jag både dag : Dag 23: Mina rädslor/tycker ej om och dag 24: Någon du var vän med som liten. För att imorgon så ska jag ha en sleepover och då så tror jag att det blir mindre bloggande och mer skoj. Idag så har jag haft engelska förhör och det gick väll bra tror jag, packat inför imorgon och övat inför Son. Då vi ska ha prov på geografi imorgon... Men kan faktiskt alla stora länder i världen på 1 minut och 19 sekunder nu. Är riktigt stolt över det!


Dag 23: Mina rädslor/tycker ej om.
1. Spindlar
2. Ormar
3. Dåliga betyg
4. När man är ensam och där kommer en stor hund och skäller som en galning och hoppar efter en med sin husse eller matte i kopplet.
5. Råttor
6. Bruna bönor
7. Ärtsoppa
8. Blodkorv
9. Lever
10. Om man blir instängd i ett litet svart rum.


Dag 24: Någon som jag var vän med när jag var liten.

Detta är Therese. (Hittade tyvärr ingen bild på datorn sedan vi var små, men finns på foto) Vi har varit kompisar ända sedan dagis och har aldrig slutat hålla kontakten. Älskar dig Tessan.


 Detta är Ellinor. Vi har varit kompisar ända sedan den dagen då jag började i förskolan och sen har vi varit kompisar för evigt. Hoppas också att det fortsätter att vara så:)

Får se om det blir något skrivande imorgon då!
// Alicia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar