onsdag 30 maj 2012

Dag 22

Dag 22: Din fritid.


Jag tror nog att ni alla vet att jag både åker konståkning och dansar balett. Dessa två är en stor del av min fritid, men även läxor och kompisar. Konståkning är så himla kul. Jag vet faktiskt inte varför jag tycker så men ända sen den dagen då jag fick hem en förfrågan om att börja så har det alltid varit en stor del i mitt liv. Baletten har ju kommit nu på den senaste tiden. Jag har nog bara gått där i lite mindre än en termin tror jag. Även det är så himla kul. Mamma trodde ju aldrig att jag skulle börja men när jag frågade så fick jag ju ett ja! Och ända sedan dess så har jag tyckt att det är kul och förhoppningsvis så kommer jag fortfarande göra det i framtiden.

Är rätt glad att jag gav upp ridningen för detta, för om jag ej gjort det så vet jag verken ej hur min personlighet skulle vara eller om jag fortsatt på ridning. Vem vet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar