fredag 8 juni 2012

14 dagar kvar!!!




Tja tja bloggen!  (Lite kissie style här asså!) ;)

Nä, men min dag har varit som alla andra dagar tror jag. Okej, inga läxor, prov eller andra skolarbeten nu inför skolavslutningen på fredag! Så i det fallet så har ju dagen varit annorlunda. Men idag så fick man ha sovmorgon om man vill... Och vem vill inte ha det??? Det var så här att de som hade något kvar på sitt självporträtt på bilden i skolan, fick komma tidigare. Det var förvånade många som faktiskt dök upp. Själv så hade jag halvt sovmorgon. Gick ändå upp som vanligt men tittade sen på tv och tog det lugnt!

Jo igår när jag skulle gå och lägga mig så fick jag halsont. Riktigt störigt nu när det är nära inpå språkresan och allt. Får hoppas att jag blir bra snart!

Men sen efter jag kommit till skolan så var vi alla och såg på nians musikal! (Tänk att det var den sista som vi kollar på. För nästa år så är det ju vår tur! Undra hur det går.) ;)
Om jag ska vara en kritiker till musikalen, så vet jag inte om jag tycker att den var superbra. Inte så mycket live musik och helt konstig handling.

Efter det hade vi en föreläsning. Om vad vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva, men typ bilder som förändrat världen. Och en workshop efter det!

Nu så är jag hos pappa. Imorgon så om det är uppehåll så ska jag spela golf och jag ska få min födelsedags present!!! Kommer bli så nöjd :)

Tänk att idag så är det exakt två veckor kvar innan språkresan, en halv månad, fjorton dagar. Det är helt galet så nära det är!!! Har ju som sagt redan börjat packa och idag så fick jag reda på min värdfamilg. Såå coolt!!!

Ska nu sova och hoppas på en bättre hals imorgon :)


// Alicia

Karta; 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar