lördag 9 juni 2012

Bara 13 dagar kvar nu!!!

Tja!

Dagen idag började lite trögt, riktigt trött och riktigt ont i halsen. Hoppade till och med över dagens golfrunda för att sova. När det började närma sig lunch så vaknade jag av att Anette knackade på min dörr för att cykla med klara till en kompis, då Amy och Linus var inne i deras hus. När jag duschat och bytat om så kändes det mycket bättre.

Innan lunchen så stack jag, pappa och Amy till Siba för att köpa min födelsedagspresent :) En högtalare till min iPod och mobilen så att jag kan få bättre ljud och för att ha med mig den på språkresan!!! När vi kom fram så den som vi sett på nätet var man tvungen att ta av skalet på iPoden för att få den att sitta fast. Då hittade jag en annan snygg, men den fanns inte och utställningsexemplaret ville han ej sälja för att fjärrkontrollen saknades. Så då tog han fram en annan som man spelar via bluetooth, så jag kan använda vilken sorts av mobil/musikspelare till den. Riktigt grymt ljud på den är det också! Är så nöjd!!!
Nu så blir det en myskväll med familjen med spel och annat :)

Tänk att det är mindre än två veckor kvar nu tills jag åker! Längtar såååå!!! Tycker om att packa lite då och då för att få en känsla av att det är nära! Och nu så är det verkligen nära!!!

// En längtande Alicia :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar