lördag 16 juni 2012

Grattis på din födelsedag Valle!!!

Har precis kollat på Tintin filmen med Mamma och Rickard. Vi hyrde den och två andra filmed medan vi köpte lördagsgodis på Hemmakväll. Idag så har det varit Valles födelsedag. Grattis på din 5 års dag från mig!!! Men dagen idag har varit lugn. Gått timmes promenaden, kollat på film, sovit och ja det var typ allt. Första dagen på sommarlovet och man känner sig redan för slapp. Men det ska det bli ändring på, då jag åker om 6 dagar! Även om jag skrivit det innan så är jag riktigt peppad för denna resa. Ska nu sova snart och imorgon får vi se vad som händer :)

Här är en bild från dagens promenad <3 Jag har ändrat ljuset på den, så den kanske ser ut som en målning men det är en bild från Min iPod touch!


// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar