fredag 15 juni 2012

Äntligen sommarlov!!!

Nu äntligen så är man fri från skolans alla läxor och prov! Det är så himla skönt med sommarlov nu!

dagen började med att Agnes kom hit och vi gjorde det sista på vår tårta. Stack sedan till skolan för att kolla på alla avslutningsbidrag. de första 10 är helt ok men när det har gått två timmar så börjar man undra hur lång tid det var kvar! När den siste personen uppträtt och niorna var avtackade så fick alla gå till sina klassrum! Känns som att denna tiden har gått så otroligt fort detta senaste året. Det har redan gått exakt 10 veckor sedan jag kom hem från New York. Asså vet ej var denna tiden har försvunnit. Aja, men fick mina betyg idag. Riktigt nöjd faktiskt. Har stigit med 70 poäng under denna vårterminen än förra höstterminen. Är absolut nöjd med det! Efter avtackningen med våra lärare (bara Kevin för Gittan ligger på sjukhus och Irené, min mentor, var på sin fars begravning) så var det tårtkalas. Och sen sticka hem!

Precis så fick jag två paket av mamma och Rickard. Är sååååååååååååå lycklig. Här är en bild på de under:


Justins parfym luktar så himla gått. Kan inte sluta lukta på den!!! Tack så himla mycket!

och just det ska inte glömma att det nu är exakt en vecka kvar tills det bär av. Det känns så nära nu när jag även har SOMMARLOV!!!

// Alicia
                                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar