fredag 22 juni 2012

Nu bär det av!!!

En snabb uppdatering nu innan jag och mamma blir körda till Centralen. Har nu duschat, tappat bort en del saker och hittat de på de mest konstigaste ställen, sminkat mig, klätt på mig, ätit frukost och fattar inte hur jag kan ha hunnit bli nervös. Har ju gjort något hela tiden, men nu så har jag en timme på mig innan vi åker.

Min dag vet jag typ hälften hur den kommer att se ut. Först så åker jag och mamma tåg till Kastrup för att äta lunch innan vi ska samlas kl 14:00. Här är en tidtabell på när flygen går och landar. Här finns även tiderna till resan hem!














Sen när vi kommer fram så har jag ingen aning vad som händer. Det ända jag kan lista fram är att vi ska ta oss ifrån London till Isle of wight för att sen ta oss till våra värdfamilger.

Får se om det kommer upp något litet senare :)

// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar