tisdag 12 juni 2012

Sista dubbelsiffriga dagen nu!!!


Tänk, bara 10 dagar kvar nu! Det är nu man verkligen börjar känna av att man snart åker. Man har köpt in allt det sista, packat så mycket man kan och kan bara inte sluta tänka på resan. :)
En annan sak som gör att man inte kan sluta tänka på det är att om tre dagar så har jag sommarlov!!! Det är inte klokt så fort åttan har gått. känns som att vi precis började, men nu tar allt slut. Ett år kvar och sen gymnasiet! Längtar faktiskt lite dit, men just nu så längtar jag bara till språkresan.

Idag så har jag varit hemma för att jag har varit sjuk. Är förkyld och vill gärna hinna bli frisk innan jag åker! Var även hos tandläkaren idag och fick min bettskena! Så glad att jag äntligen fått den!!!


// Alicia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar