onsdag 13 juni 2012

Äntligen ensiffriga dagar kvar!!!

Idag så hade vi ännu en klassens dag, då denna veckan är en klassens vecka. Vi skulle först kolla på film men efter 10 minuter så stängde vår lärare av den för att han tyckte att den var olämplig att visa i skolan. Killarna ville ju såklart fortsätta se på filmen, men vi alla var tvungna att istället se på 9ans utställning. Det gjorde inget för mig men vissa andra var sura för att vi inte fick kolla klart på filmen.

Tänk att nästa år så ska allt vårt arbete sitta uppe i korridorerna och visas upp. har faktiskt inte en blekaste aning om vad jag ska göra i 9an. Men har ju hela lovet på mig. Eller halva i alla fall, då jag inte är i England.

På eftermiddagen bakade vi tårtor och det var supergott. Älskade verkligen min chokladtårta, den var supergod!!!

Är så avis på alla som slutar idag. För typ alla som jag känner eller okej nästan alla slutar idag. Riktigt avis!!!
Men jag ska på språkresa och de ska nog inte de. Så jag är ändå väldigt nöjd med mitt sommarlov!!!

Min chokladtårta!!!


Nu är det bara nio dagar kvar! Kan inte beskriva hur mycket jag bara vill dit nu! 
// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar