onsdag 20 juni 2012

Sista shoppingen innan avresan!

Idag har det varit en sådan praktisk dag. Började med att besöka skolan då jag, mamma, rektorn och min mentor Irené hade ett snack om kraven för nästa termin och lite annat. Det kändes riktigt konstigt att besöka sin skola då ingen annan var där och självklart då det är sommarlov! Sen så var vi lite runt om i stan för att köpa in det sista innan resan på fredag. Först så var vi och hämtade den förbeställda träplattan med mitt namn och år ingraverat, sen så var vi inne på Cervera och köpte glasskulpturen som ska sitta ovanpå. Så det blir min present till värdfamiljen. Sen så har vi handlat lite annat som jag ska ha med mig på färden dit, och jag har även köpt ett halsband som är ett kors! Är riktigt nöjd med den.

Har nu stängt min resväska för att allt som ska i den är färdigt packade och nu är det bara småsaker kvar som mobilerna, solglasögonen och sådant. Nu är det bara två dagar kvar, och enligt mina beräkningar så är det nästan exakt 41 timmar tills vi ska samlas på Kastrup flygplats och åka ifrån Sverige! Ska bli så skönt att få komma ifrån Sverige och allt annat och bara få anpassa sig till ett helt nytt land under dessa tre veckorna som kommer framför mig :)
Min nedräkning i kalendern <3 <3 <3

Jag och mitt nya halsband!

 Här är den i närbild


Är så spänd nu.
// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar