måndag 23 juli 2012

15 år :)

Detta är nästan en av de bästa dagarna jag haft denna sommaren, även om klockan bara är 7. Jag vaknade av att några på facebook skickade grattis statusar på min logg. När jag kollade vidare så såg jag att mamma skrivit att jag ej fick glömma att kolla min mail. När det väl var gjort så blev jag så glad så att jag hade inga ord för det. För jag fick nämligen biljetter till Justin Biebers konsert den 20 april 2013. Är så himla glad, för när de släpptes så var jag på språkresa och tänkte att de kommer klart vara slut om jag vill beställa när jag kom hem. Så det var bara en dröm då för mig. Men nu då den kom till verklighet så blev jag så överlycklig, så att det ej är sant!!!
Tack så hemskt mycket mamma, Rickard och Valle. Jag älskar er!

// Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar