söndag 22 juli 2012

Saknar er alla!!!

För tre dagar sedan så var det exakt en vecka sedan vi lämnade varandra på flygplatsen i London. Vi delades upp på två och sen var ni borta. Att inte kunna få träffa vissa av er innan reunion partyt och vissa kommer man inte allt träffa då ni inte kommer dit. Speciellt då ni som kommer från Finland. Kan inte fatta hur fort tiden gått och gick. Ni alla var en stor del av de tre underbaraste veckorna i mitt liv, det skulle inte ha varit det samma utan er! Vi hade både roliga och känslosamma stunder tillsammans och detta var helt klart den roligaste och den oförglömligaste sommaren jag har haft. Ni kommer alltid finnas i mitt minne och det är jag glad över. Hoppas att vi alla kommer fortsätta att hålla kontakten så att ni inte bara försvinner .

Saknar er alla!!!


2 kommentarer:

  1. Alicia de var så hemskt att säga hejdå till alla, jag har lärt känna så mycket underbara människor som jag antagligen inte kommer att få träffa på väldigt länge eftersom att jag inte kommer att åka på reunion party :(

    Saknar dig och alla andra otroligt mycket! ♥

    /Din lilla vän från Ö-vik ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Emelie! Kul att du hittat till min blogg. Följer din dagligen. Hoppa att vi kan ses någon gång i framtiden, då du ej kommer på Reunion. Saknar att få spendera tid med dig och att få snacka med dig��

      Din vän från skåne��❤��

      Radera