söndag 22 juli 2012

2 dagar kvar!

I fredags så var Emilia och hennes familj här för att äta grillad pizza med oss. Det var en varm och mysig kväll, då jag och Emilia var på skolan här i mellby och fotograferade lite. Vissa bilder blev super och vissa bara rena rolighets bilder. Har saknat dig Emilia. Var riktigt kul att få träffa dig igen :)

Igår så spelade jag golf. Tappade bort min peggpåse så får väl köpa nya snart ;) Det blev faktiskt riktigt lika då pappa hade 60, jag hade 66 och Gunnel hade 74. Även om det inte var väeldens bästa runda så är jag nöjd. Efter det så stack jag, Clara och hennes kompis Amanda till stranden och badade. Det var faktiskt otroligt varmt i vattnet, men de blåste och vattnet såg ut som cola, då det var så skitigt. Men en fördel var att vågorna var höga och vi hade med oss de surfingbrädorna vi fick på tennisen i tisdags. Man lyckades typ komma upp och stå på den i en halv sekund, men sen trillade man ner igen. Efter middagen så skulle vi någon stans som vi ej visste vad. Fast på vägen i bilen så listade vi ut att vi skulle äta glass i Båstad. Riktigt fin solnedgång med cocos glass och karamell daim glass. Riktigt gott var det. Älskar ju cocos så det var bara en bonus att just den smaken fanns där :)

Idag så är det ju söndag och om drygt en timme så ska vi bort till skottorp och dreja. Det är faktiskt riktigt kul och det ska bli riktigt kul.

är kommer lite bilder från fredagens fotografering:

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar