torsdag 13 september 2012

Café Amarant

Min dag idag har väll varit som alla andra. Gått upp ur sängen, ätit frukost, varit i skolan och sen kommit hem. Var föresten nere hos skolsystern idag. Då jag för två dagar sedan på musiken klämde en nerv i mitt långfinger, medan jag spelade bas. Och jag kunde inte göra mycket mer än att låta det vara och se om det släpper.

Och just det, jag har ju även fixat min prao på café amarant som ligger vid köpenhamsgatan. Är riktigt nöjd att äntligen fixat något. Ska dit på måndag och fixa med papper och få reda på vad jag ska göra :)


Har även försökt laga min väska som jag har med mig till pappa. Där hjulet sitter fast hade det knäckts. Så med lite kulor, silvertejp och en annan svart tejp så har jag försökt att laga den. Hoppas det funkar annars vet jag ej vad man ska försöka göra.

Ska iväg till träningen om typ 1½ timme så ni får hare gött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar