tisdag 18 september 2012

Sjuk

De senaste dagarna har jag ej skrivit något. För jag har varit så förkyld så att jag gått och lagt mig vid 19.

Idag bar kg hemma från skolan och har bra tagit det lugnt. Vaknade vid 10 och då fick jag för mig att kolla på film. Så det blev Dear John. En underbar film som jag tycker att alla sk se någon gång i sitt liv. Har gjort min Eng läxa och annars bara kollat på tv. Ska nog till skolan imorgon i alla fall så att jag e förberedd för de två proven på torsdag.

Igen så var jag på min praoplats så att de kunde skriva på papperna. Såklart så var ej chefen sär som han sa att han skulle vara men då fick en annan dam skriva på. Förstås så hade de skrivit in två andra elever den veckan så hon sa att de ej brukar ta in fler än två. Men då chefen sagt ok sen en vecka tidigare så skrev hon på. Mamma var även så snäll att hon köpte egna pjexor till mig. Är så glad för de!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar