tisdag 25 september 2012

Live While We're Young

One Direction släppte ju ut en ny låt med musikvideo i fredags och har än så länge inte kunnat sluta lyssna på den. Vill bara ställa sig upp och dansa varje gång man hör den. Men dey är synd att den ej kommit ut på Soptify än, då man nu är tvungen att lyssna från You Tube. Bara att man kan lyssna på den är ju bra i alla fall. 





Har så himla ont i mina lår, vader, knät, axeln och många andra ställen sen idrottsdagen igår. Skrev tyvärr inget om den igår då jag nästan somnade direkt efter jag kom hem. Cykelturen till Bokskogen var en plåga, den varade ju en 4 timmar som sist med den var ändå hemsk. Ungefär bara uppförsbackar och motvind. Fatta att efter typ bara en kilometer så hade man redan kramp i benen. Det tog ungefär 1½ timme att komma dit och väl framme så sprang jag två orienteringsrunder. Första var röd och den sprang jag med Tintin och Jelena, och andra var med Agnes. Jag och Agnes blev lite lost då vi en hittade 7:an, men efter en del gående så kom vi fram till ett T-kors som vi sen hittade på kartan. Vi hade två val där vi var. Så det var bara tt följa vägen och hitta vilken av dom de var. Sen så var det bara att cykla hem igen. Som tur så var det ju nästan bara nedförsbackar på hemvägen, då tog det bara 1 timme.     

Annars så har jag precis kommit hem från skolan och väntar just nu på att någon ska komma. Men sen så blir det väll matte och spanska. Men jag har ju hela dagen på mig imorgon då vi har studiedag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar