lördag 29 september 2012

Lördag

Sorry för den dåliga uppdateringen. Har haft en del prov denna vecka och har varit riktigt trött.

Igår hade jag Matte-prov. Om det gick bra, vet jag ej. Men jag känner mig nöjd med det jag prestrerade i alla fall och då får man väll vara nöjd.
Denna helgen är en pappa helg. Åkte som vanligt upp igår och åker hem imorgon. Så igår blev det en myskväll med familjen. Idag så har jag spelat golf i ösregnet med Gunnel. Gick hyfsat bra för att vara så dåligt väder. Vann för en gångs skull över Gunnel. Det händer ej ofta, men vi ligger bara några få slag ifrån varandra. Sen så tog Pappa och Anette med mig och barnen till Bowlinghallen. Inget vi visste om men det var en supermysig lördagskväll. Även om jag kom sist så är jag en nöjd spelare. Slog en strike på mitt första kast.

Och ikväll så ska Clara sova ute hos mig, så då blir det väll ännu en myskväll ;)
 
Detta är då den normala jag med min knasiga syrra ;)
 
Uppdatering: P.s detta var mitt 200 inlägg. Ville bara ha det sagt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar