söndag 14 oktober 2012

Foundation

Denna vecka har gått till att plugga inför SO provet som jag hade i fredags. Så på grund av det så har jag inte haft tid och inte orkat blogga. Denna helgen var en pappa helg, så i fredags så åkte jag upp med farmor och så sov Amy över ute hos mig. Vi såg en Barbie film som hon alltid velat se. Och vad gör man inge för sina syskon ;) Sen igår så var vi ute på stan och handlade foundation till mig, då jag beställde av Oriflame innan men den tog slut. Så då stack jag och Anette in på Kiks och hittade Fit me foundation. En riktigt bra en faktiskt. Man fick även ett erbjudande att ta tre och betala för två. Så jag fick foundation 115, puder 115 och en rouge, för endast 200 typ.




Idag så har jag inte gjort så mycket mer än att gå 6km i skogen och tagit tåget hem till Malmö. Träffade förstås min balettlärare på tåget.

Imorgon blir det prao :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar