onsdag 24 oktober 2012

Stuiped boys!

Sitter just nu och pluggar No med mamma, då man ska ha prov imorgon. Har även funderat över en packlista som jag ska ha med mig till på Lördag då jag sticker till Paris med min morbror.

Ska bli så skönt att få komma iväg från skolan och från det vardagliga livet och bara få kunna slappna av och ha det roligt. Vet i alla fall att jag vill se på eiffeltornet och på Mona Lisa. 

En sak som hänt idag som var himla barnsligt, var att tre killar från klassen satte ett hänglås på min cykels kedja. Såklart hade de ju ingen nyckel till den, så jag fick lämna cykeln i skolan och gå hem. Liten stund senare kommer ens pappa hem till mig med min cykel som han knipsat upp. Riktigt snällt. Och de andra två har ringt och sagt förlåt. 

Så ja... min dag har varit lite konstig hitintills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar