lördag 17 november 2012

Äntligen bia med Tessan!

Har längtat efter denna dag i princip ett år nu. För senast så såg vi del 1 tillsammans på Entré och bestämde då oss för att se del två tillsammans nästa år. Om ni inte har listat ut vilken film vi ska se så är det Breaking Dawn del 2. Kommer kanske en uppdatering senare om hur den var. Men bara om jag har tid mellan allt pluggande.

Idag så har min pappa varit här nere med mig och mamma för att gå på både Malmös och Lunds gymnasiemässa. Vi hade bara några enstaka frågor till de skolor i Malmö då jag och mamma var där i torsdags. Efter en kort paus på espresso house i Emporia så drog vi iväg till Lund.
Där fick jag en helt ny uppfattning på de skolor som fanns där och efter mässan och sagt hejdå till pappa så drog jag och mamma till Consensum då de hade öppet hus.

Nu är det bara den svåraste biten kvar med att besöka alla skolorna och sen rangordna dem i den listan som man sen ska söka in på.

Hoppas ändå att allt blir lite lättare att rangordna skolorna då man varit på de alla 14 öppet hus eller vad det nu blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar