måndag 26 november 2012

Movies, sleeping and relaxing

Idag har varit en dag som jag behövde. Igår under träningen började jag må illa då jag fortfarande mådde dåligt i morse. Tog denna dagen att vila upp mig och göra mig redo inför skolan imorgon. Att få kunna sova till 11, gå upp och ligga och gosa i soffan, kolla på mängder av filmer och bara få vara hemma. Det är något som jag verkligen behövde nu. Har varit trött redan vid 17 den senaste veckan och har sovit runt 9 timmar varje natt, men ändå är jag trött dagen efter. Har väll ett virus eller något i kroppen som nu gav tillbaka.

Så denna dag har nog varit en av de bästa på länge!!! Men imorgon blir det tillbaka till skolan för att illamåendet har dragit sig tillbaka och det är bara huvudverken som är kvar. Vill liksom inte missa för mycket i skolan då man nu har en massor att göra och huvudverken kan man dämpa med Panodil.

Såg denna film idag som man inte sett på evigheter. En bra och känslig film!

 Tog mig även tiden för att göra lite svart hallon te med honung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar