fredag 23 november 2012

Polhem

Äntligen fredag. Ska bli så skönt att få kunna sova ut och att bara få ta det lugnt. 

Idag var det bara ett öppet hus som man skulle till och det var Polhem i Lund. Var en väldigt mysig skola som jag har velat ha som andra val innan. Varför var på grund av Europa profilen som gör att man åker utomlands en termin (6 månader) till antingen London eller Madrid. Har ju redan bestämt mig att jag ska plugga ett år utomlands efter gymnasiet och tycker att detta kan vara en bra början och se om jag nöjer mig med det eller vill fortsätta utforska mina möjligheter utomlands i framtiden.


Så nu när jag fått en massa nya övertygande och positiva förklarande så har jag nog bestämt mig till 99% att jag kommer flytta ner ProCivitas till kanske tredje plats då jag vill ha Polhem först och sen Bladins. 


Gymnasieskol lista:
Polhem
Bladins
Katte
Spyken
Nya Latin
ST Petri
Borga
Consensum

och sen är det ju ProCivitas som innan låg på förstaplats och nu inte har någon plats alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar