söndag 2 december 2012

1:a advent




Bild 1. - På väg till träningen. Bild 2. - Mina skridskor efter träningen. Bild 3. - På väg till bilen från ishallen.

Att det redan är första advent är rätt så otroligt. Inget kan bli bättre än att fira denna dag med en underbar morgonträning i ishallen. Direkt efter det drog jag och mamma till Mobilia för att fixa något till henne samt en kofta till min klänning som jag tänkt ha i jul. Så en svart kofta från H&M blev det, samt en stickad tröja från Malmströms & Co. Under en paus vid Espresso House fick jag tanken på julklappar. Har fixat sedan innan till dom två minsta syskonen (Amy & Linus) så det var bara den äldsta lillasystern kvar (Clara). Kommer dock inte skriva vad det är de tre får då jag vet att någon av dom läser detta just nu :)


Annars har jag inte gjort så mycket förutom att plugga. Ska också fortsätta med det snart. Ska bara lägga upp del två av min julkalender. Har även funderat att veckan innan julafton ha en till julkalender fast att varje dag kommer det upp en del av en saga. Som ett kapitel varje dag. Tillsammans blir det då 7 kapitel. Så har inte riktigt bestämt mig än om det blir av eller inte.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar