måndag 17 december 2012

This is what I'm passionate about!!!

Bild. - Denna ros fick jag som extratränare för skridskoskolan. Tack så mycket!

Idag har det varit en helt vanlig skoldag sant morgonträning. Men efter det så drog jag vidare till ishallen för att ha uppvisning. Jag vet inte hur mycket jag hade kallat de uppvisning då vi improviserade till Start something new med High School Mucisal. Vissa delar (som ett speciellt flygskär och mina piruetter) gick super med vissa sket sig :) Men kul vart de i alla fall.

Fört åkte alla skridskoskolebarn, då jag var med och åkte med nyckelpigorna (den minsta gruppen som är riktigt nybörjare) och hjälpte dom. Sen var de utvecklings gruppens tur, vi, Felicia  och Ida. Efter deras fantastiska uppträdanden så fick vi alla tränare varsin ros och tackade för oss och sen tog vi med våra grupper ut och tog en visningsrunda. Sedan var det dags för allmän åkning och så kom tomten på besök.... Gissa vad han gav ut???

Har dock inga bilder men kanske om jag känner någon där som har tagit kanske deras bilder kan komma upp senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar