söndag 16 december 2012

Fri åkning på Malmö arena

Bild 1. - träffade på hela A-laget från ishockeyn. Bild 2. - En bild i arenan idag.

Har idag först haft ett träningspass och sen drog det vidare till Emporia då jag och mamma tog en fika där. Efter en mysig "frukost" på Espresso House så gick jag vidare till Malmö arena för att möta mina kompisar där. Tyvärr kom de lite senare då de var tränare för skridskoskolan, så jag väntade på dom. Sen har jag och mina kompisar åkt upp och visat vad vi kan, delat ut lappar och gjort att några fler kanske upptäcker vår klubb.

Igår var min kompis Emilia med i glashuset i musikhjälpen. Hon var då den som representerade ungdomsbrandkåren i Laholms pengar som de skänkt. Var kul att få se henne på tv då det inte är varje dag som man får göra det! Om du klickar här kan du få se när hon går in i glasburen och ger över deras stora summa pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar