fredag 14 december 2012

Skuggning + pepparkaksbak

Har nu kommit hem från skuggningen på ProCivitas. Då jag fann en annan 9 klassare som också skulle skugga så stod vi och väntade tilsammans. Efter en halvtimme så blev vi insläppta av en random tjej som sa åt oss att vänta inne istället. Så runt 10 kom den personen som jag skulle skugga fram. Rickard hette han. Vi gick då in i svensksalen och lyssnade på när de debaterade om en bok. Det var faktiskt intresant. Sen blev jag överflyttad till en tjej och då hade spanska med henne. Efter en rolig lektion så var det dags för lunch. Ställer mig i kön och ser Dennis (min STS kompis). Deras mat var supergod. Efter maten så var det Biologi. Vi snackade då om torets syndrom. Sen var det slut för dagen. Så skolan varade bara i tre timmar. Nu hemma så har jag bakat pepparkakor och ska iväg till träningen om drygt en halvtimme :)

1 kommentar:

  1. Tips, vinn Victoria's secret-produkter i dagens lucka! :D
    http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

    SvaraRadera