torsdag 13 december 2012

Skuggning

Idag ska jag skugga på ProCivitas och det är för att eta vart jag vill lägga skolan i min ansökningslista till vår. Vet nu till 100% att jag vill ha Polhem som etta och då putta ner ProCivitas på listan men vet inte riktigt var. Har sökt efter skuggning på Polhem, men de tar inte emot då det är en sådan stor skola med för många ansökningar om skuggning.

Har då fått en timmes sovmorgon på grund av att jag ska träffa en kille som heter Rickard utanför porten kl 9:35. Ska då vara där hela dagen, men vet inte riktigt hur lång den är. Men är både skönt att skippa en skoldag och få uppleva lite nytt. Se om jag träffar någon av Dennis, Noah eller Linnea. Alla de tre känner jag och alla de går på varsin linje och ingen går såklart i Natur... Men det kommer bli kul ändå hoppas jag, vet bara inte vad man kommer göra!

Hoppas er dag blir bra så hörs vi senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar