måndag 25 februari 2013

23 februari 2013

Idag har varit en annorlunda dag då vi börjar med en idrottsdag på MAI efter lovet och sen var jag hos ögonläkaren. På MAI gick väll allt helt ok förutom att killarna i ens klass är så barnsliga och tänker bara på sig själva. Ja jag vill inte berätta vad de gjorde men jag kan säga att de gjorde något och sen kallade till Polis utan någon direkt andledning om du frågar mig. Men men annars var dagen helt ok förutom att jag har sett helt suddigt från 3 tills nu... Ja jag var som sagt hos ögonläkaren i Trelleborg i eftermiddags och där fick jag ett dropp i ögonen som gjorde att mina pupiller blev lika stora som irisen. Därför blev jag mer ljuskänslig och såg allt suddigt. Som tur vad att mamma tog med mina solglasögon för att dämpa ljuskänsligheten.

Nu sitter jag och kollar på TV och hade tänkt att fortsätta med det ett tag till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar