torsdag 28 februari 2013

Waiting and waiting

Sitter nu och väntar på att mamma ska komma och hämta mig från träningen. Varför jag kom hit tidigare och går senare är för att hin skulle på en föreläsning om appar som kan hjälpa en dyslektiker. Träningen idag gick förvånansvärt bra då jag inte stått på isen i närmare två veckor. Först var dey lite ovant men efter något åk kom man in i det igen. Dock blir det ingen mer träning denna vecka för mig då jag ska till pappa imorgon. Men en positiv sak är att jag får träffa pappa med familj igen på så kort tid.

Har nu även börjat söka runt på sommarjobb som man skulle kunna söka till. Har både hittat i Malmö och Halmstad, men sen ska jag även söka till kommunens sommarjobb i fall jag inte får ett av de andra jag söker privat. Man får ju bara söka och se hur det går, man kan ju bara bli nekad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar