lördag 9 februari 2013

EGO

Sitter nu framför soffan och ser på någon film. Har precis kommit hem från bian då jag såg på EGO med Agnes och Josefin. Det var faktiskt en riktigt bra film och speciellt bra för att vara en svensk film. Denna av få kunde jag inte tänka ut slutet och det var en stor fördel med hela filmen. Att den handlade om de vardagliga livet man själv känner till med de 20 åriga snobbarna, de 20 åriga bohemiska tjejerna och de tjejer som ser ut som jag vet inte vad. Jag ger faktiskt denna filmen bra kredit då detta var en riktigt bra ungdommsfilm samt vuxenfilm, men man märkte att den var mäst för tjejer då det var endast 4 killar i hela salongen. Och en riktigt underlig sak var när biovärden kom in och skulle presentera filmen för oss så började han prata om att han kännde igen sig i den killen i filmen. Han var lika självsäker, lika sexig och var bra på att sjunga. Halt plötsligt började han då sjunga. Allt för att få oss tjejer i salen att skratta...

Annas har jag för mestadels varit ute på stan och shoppat lite. Det blev två sulor, ett par löparskor, liniment, sportbh, träningsvantar och ett bibliotekskort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar