onsdag 6 februari 2013

1:a Nationella check

Nu har jag varit hemma i ungefär 2 timmar. Skolan började 5 minuter tidigare för att se till att alla skulle komma innan vi började. De andra förutom vi som har dyslexi fick sitta i rörelserummet och datorrummet medan vi fick sitta i ett annat rum med Ia. Först hade vi 60 minuter på att lyssna på all text i text-häftet och det tog runt 45 minuter så vi fick ta rast lite tidigare. När jag och Pooneh hämtat våra datorer i klassrummet gick vi tillbaka igen. Då var det dags för att skriva om vad vi läst.
Det var rätt skönt att få kunna skriva på dator istället för hand som de andra gjorde. Vi fyra skrev i olika takt så Ia fick läsa upp frågorna då man ville lite tyst för en. Även om vi får mer tid än de andra så satt jag till den tiden de andra skulle. Det var så skönt att få komma ut och cykla hem redan vid lunch. Dock blev jag riktigt sotis på att sjuorna slutar 12:00 varje onsdag. Varför fick inte vi det i sjuan???

Har nu i alla fall ätit lunch, lyssnat på Etik inom SO och nu har jag en liten paus. Hoppas er dag varit lika nice som min :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar