tisdag 5 februari 2013

The day before the national tests...


Idag har jag varit i skolan dock med ett ont huvud och en stel kropp. Har typ ont i hela överkroppen, men tydligen är det normalt efter att man trillat, så får väll hoppas att det går över. Har även suttit med Ia (speciallärare) och pratat om te. x diktafon, nationella, so och mycket mer. Sen var det även sista gången jag träffade min extralärare då hon nu på lördag åker iväg på långsemester... Riktigt fuskigt om man frågar mig. Men såklart kommer jag sakna dig mycket :)

Sitter ni och vilar inför imorgon med att virka humlor, då det blir det första nationella prov i Svenska imorgon... Får se hur det går.


Som ni kanske ser så har jag lagt in en Spotify lista här till vänster. Så det är bara att lyssna på mina favolåtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar