torsdag 13 juni 2013

Avslutning + avslutningsfest.

Gårdagen var fantastisk. En tår kom fram under dagen men annars var det lugnt. Det var upp tidigt för att få håret och sminket på plats innan jag, Agnes och mamma drog till skolan för avslutning. Allt gick toppen under dagen dock förlorade vi på bränbol mot lärarna, men,men. Jag är även supernöjd med mina betyg, sammanlagt har jag 267,5 poäng. Så jag har höjt mig med 17,5 poäng.

När jag kom hem fick jag en avslutningspresent av mamma. Det var en Sony Xperia V, och denna är min!
Sen drog jag och mamma och fixade ett mikro-SIM för att sen dra till Emporia för att äta på Jensens Böffhus. Där åt vi riktigt god mat tillsammans med hel familjen på mammas sida. Även där fick jag avslutningspresenter av mormor, morfar och P-O. Av mormor och morfar fick jag en blomma samt pengar till körkortet i framtiden, och av P-Ofick jagen resa till Dublin i höst. Och av pappa som jag fick redan i helgen var ett superfint armband som jag bar igår på avslutningen. Tack än en gång för allt.

Sen efter maten drog jag ner till Västra Hamnen för att ha avslutningsfest med klassen. Riktigt kul var det och kom hem vid drygt midnatt. Är därför idag lite trött dock inte bara för det utan även för alla andra sena kvällar denna veckan. Även så kunde jag inte somna direkt igår då jag var helt uppspelt efter avslutningsfesten.

Så första dagen på sommarlovet är regnigt men behövande :)
Ska nu städa och packa inför lalandiaoch legolandresan med pappa och familj på lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar