tisdag 11 juni 2013

Tivoli Köpenhamn med klassen

Idag har jag och alla andra tjejer från klassen haft en otroligt mysig dag på tivolit i Danmark. Killarna fick inte följa med på grund av incidenten som hände på lägret, men för mig gjorde det inget. Jag åkte i princip alla karuseller som fans, och flera mer än en gång. När alla stack hem vid 4 med lärare utom jag, Agnes, Josefin, Pooneh, Elsa, Elvira och Madicken så åkte vi alla vissa karuseller tilsammanso h spelade sådana tivolispel. På godisjulet van jag 1kg M&M. 

Denna dagen har som sagt varit helt perfekt med fint väder hela dagen och att vi stannade där ända tills drygt 20:00. Tack alla för en underbar sista dag med "klassen".

Så imorgon blir det skolavslutning och efter denna gången kommer man inte tillbaka utan nästa år blir det Gymnasiet istället. Har sedan innan lovat mig själv att inte gråtaimorgon, men ju närmare tiden går ju mer känner man en liten sorgsnad inom sig och tror därför en tår kommer falla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar