måndag 24 juni 2013

Emilia


Både idag och igår så var Emilia (min kusin) här i Malmö med mig. Annars bor hon i Våxtorp som ligger vid min pappa.
Vi tog tåget tillsammans hem från min pappa igår och har under dessa dagar lyckats gå nere vid Kockums en underbar eftermiddag med fik på espresso house och haft en heldag på Emporia. Det blev en del shopping för både henne och mig. Två paket strumpbyxor, ett bivax lepsyl, ett torrschampo och en ny ansiktsrenare (Pink greapfruit facial wash) typ något sådant jätte den och än så länge är den bra i mina ögon.
Har även börjat att gå in mina nya skridskor! Snacka om att de knarrar efter varenda steg man tar, så smyga Ian man ju inte direkt göra... Haha!
Imorgon blir det en dag med Esmeralda någonstans. Vi har ej bestämt plats än men vi ska ses vid vår gamla skola först för att hämta våra vaccinationskort för att sen bestämma vart vi ska. Troligen ska vi sola i alla fall men man vet ej vart vi hamnar. Senare på kvällen blir det en lektion i körskolan för mamma, mig, P-O och Rickard så när jag om exakt en månad fyller 16 kan börja övningsköra med dem. Ska både bli kul och läskigt på samma gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar