onsdag 26 juni 2013

Lite smått och gott

Sitter just nu på espresso house och äter en kycklingmacka och dricker kaffe. Väntar bara på att klockan blir ett så att jag kan dra hem till min kompis. Annars idag så stack jag upp tidigt för att först åka till "kulans centrum" eller vad det nu hette. Där inne så avnjuter jag mina fötter i någon konstig skumplast så att jag om några veckor kan hämta ut formgjutna sulor till mina skridskor och lite annat. Hör kan de liksom slipa ner sulan så att den ej tar plats i skridskon i alla fall inte mer än nödvändigt.

Att det redan gått två hela veckor sen sommarlovet började är lite skrämmande fort tycker jag. Men har i alla fall haft en två bra veckor hitintills. Igår så var även jag, mamma, P-O och Rickard på körskolan i Lund. Där var vi med i någon lektion så att de ska få handleda mig undergiven jag övningskör nu när jag fyller 16, även jag var tvungen att vara med för att få kunna övningsköra utanför körskolan. Det var en dryga 3 timmar men skönt att ha det gjort så att om mindre än en månad då jag fyller år kan jag börja köra. Eller i alla fall försöka ;)

Hoppas ni har haft ett lika bra lov hitintills som jag haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar