söndag 30 juni 2013

My daily life

Denna dåliga uppdateringen beror på trötthet och att jag har haft det hyfsat fullt upp. Jag har både slipat och målat om mitt skrivbord, är inte riktigt klar ännu. Men har också bytt plats på vissa möbler i mitt rum så nu är det mycket luftigare och jag är nöjd. Vill även skaffa en ny sminkspegel som jag kan ha ovanför mitt sminkbord.
Under denna tid så har jag även hunnit träna och se på bia. Jag såg Baksmällan III på bia innan idag med Bettina. Den var faktiskt riktigt bra för att vara den tredje filmen i en uppföljare, annars så brukar man oftast bli besviken på uppföljare men denna var helt okej.

Sitter just nu med en tallrik full med jordgubbar och kollar på Letters to Juliett. Än så länge kan man inte klaga på sommarlovet, men en sak kan man klaga på och det är vädret. Hoppas det blir bättre framöver så man kan jobba på sin bränna lite denna sommaren i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar