onsdag 5 juni 2013

Hallaskog
















Här är några av de sammanlagt 400 bilder jag tagit. Tog bara de som man inte kan se ansiktena. Hade med min min mammas systemkamera så jag är ändå nöjd med bilderna.

Är äntligen hemma från tre dagar på klassresa. Det har både varit underbart och jobbigt och har jag har upplevt en massa. Resan dit gick hyfsat snabbt och väl framme valde vi (Josefin, Tintin, Agnes och jag) ett sovrum på andra våningen i det stora huset. Jag är väldigt tacksam för det i efterhand. Första dagen var underbar med en massa bad, upptäckspromenader och paddling. En annan skola som var på klassresa längre ner vis sjön hade hyrt kanoter som vi fick låna. Kvällen var mysig och allt tills vi gick och la oss. Vi fick ingen sömn och ett minne för livet. Sen andra dagen var bokstavligen alla supertrötta, men även den dag var underbar. Vårt väder har varit toppen och har bara gjort resan bättre. På kvällen hände en till liten incident. Dock allt som hänt var tiden där underbar och kommer minnas för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar