måndag 3 juni 2013

Klassresa


Idag om drygt en timma så drar jag och min klass iväg på vår efterlängtade klassresa. Visst så efterlängtad är den kanske inte, men det ska bli kul i alla fall. Så nu till på onsdag och säkert in på torsdagen då man troligen är hyfsat trött så kommer det nog inte in något på bloggen. Då jag redan vet att dit vi ska finns där ingen täckning. Kanske någonstans i skogen men i alla fall inte just där vi är. Och jo vi ska till ett ställe som heter Hallaskog och som ligger någonstans vid Höör typ. Har med mig min mammas kamera så ska försöka ta några bilder, dock blir de säkert inte så bra som om jag tagit med min egna kamera då jag nu glömt hur jag gör alla inställningar och så på mammas kamera... Vill liksom inte ha med min då jag inte riktigt vågar då jag inte riktigt litar på klassen, samt så vet jag inte om de skulle göra något med våra saker. Men för att vara på den säkra sidan så fick jag lov av mamma att ta med hennes kamera istället. Så väskan är packad sen två dagar tillbaka då jag var på 16års fest i lördags och kom inte hem dörren sent, samt som jag igår hade en spa kväll med Agnes och Josefin. Det var riktigt mysigt med spabehandligar och film. Det får vi göra om i sommar. 

Är i alla fall klar med all packning, tror jag. Jag tror i alla fall inte jag glömt något som är extremt viktigt. Men, men nu sitter jag i alla fall i soffan och ser på tv innan jag ska hämta Agnes och mamma ska köra oss till centralen. Ses om ett litet tag, med förhoppningsvis en massa bra och roliga bilder som blir bra minnen i framtiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar