tisdag 23 juli 2013

Best song ever


Imorgon är min födelsedag ;) Ska såklart jobba under dagen, men på eftermiddagen ska P-O ta med mig ut och börja öva framför ratten (får se hur det går), sen på kvällen så ska släkten på mammas sida ut och äta på Jensens Böffhus. Ska bli så gott, därför passade jag på att träna lite idag så att man kan förtjäna sig en god middag imorgon ;)



Igår släpptes den bästa låten någonsin, och då menar jag det bokstavligen. One Directions nya singel Best song ever släpptes igår med musikvideo. Har typ stalkat denna låt i typ 24 timmar nu och kan i princip hela låten utantill. Det sämsta med det hela är att man kan bara ladda ner låten på iTunes medans cd:n kommer om drygt en månad. Jag vill ju helst ha cd:n men snart kan jag inte vänta mer, och jag vill liksom inte lägga ner mina pengar på två saker som i slutändan är detsamma. Så vänta får jag göra.
Det positiva är att jag nu har en låt som är ny som man kan stalka, har inte hittat en sådana bra låt på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar