onsdag 10 juli 2013

Sommardagar



Denna bild är tagen från gårdagens vattenkrig med syskonen. Då det var så varmt tog vi oss på badkläderna och hade vattenkrig även så passade jag på att sola och läsa i en timme innan maten var klar.

Idag har jag haft min kusin Emilia på besök. Vi har blandannat fotat lite ute på en av sädesfälten här i Melbystrand. De bilder kommer dock inte upp förrän tidigast på söndag då jag är hemma hos mamma igen ock kan då redigera dem på min dator.

Fick även ett sms från mitt sommarjobb idag.det var bara lite info om när vi börjar ock så på Måndag och vart vi skulle ses. Ska både bli skönt och kul att få ha ett sommarjobb som detta. Att bara få intervjua, fotografera och filma människor ur vår synvinkel på Malmö stad är någonting man aldrig trott man skulle få uppleva. Så vem vet, om ni är uppe i stan i veckorna framöver så kanske man kommer fram och intervjuar er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar