måndag 8 juli 2013

Ullared!!!









För att göra detta inlägget inte så extremt långt så kommer jag ej lägga in bilder på det jag köpt. Jag var som sagt på Ullared idag med Clara, Anette och farmor. Vi gick upp klockan halv sju i morse för att vara redo vid sju tiden. Klockan kvart över åtta var vi inne i köpcentret och inget folk var där. På vägen in så fanns det en skylt där det stod att filminspelning pågick till nästa säsong av Ullared. Kanske var ja med i bakgrunden då de frågade en man om vad hans bästa köp varit och inne i butiken vet jag ej om man råkat gått förbi utan att ha upptäckt dem. 

Sammanlagt blev min nota på 1700 kronor på ett ungefär, och det blev 46 produkter. Jag hade två fyllda kassar med mig hem och har nu bockat av allt och sorterat ut det som jag ska ha användning av här hos pappa. Det andra ligger kvar i kassarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar