söndag 25 augusti 2013

Skridskor

Snacka om att jag och hela min grupp inte skulle tränat idag... Träningen började kl 14:30 på Kockums. Trodde vi ja. Redan innan jag hoppade ur bilen så vart jag lite misstänksam då en massa hockykillar också gick mot ishallen. Lite tidigt att komma tänkte jag och fortsatte in. Jag och alla de andra satt och väntade på att gå ut till isen och väl ute så undrade han som slipar isen varför vi var där. Det var ishockeykillarna som skulle träna. Så vi fick ringa Fruzina och då hade hon skrivit fel plats, vi skulle vara på stadion... Väl på träningen råkade jag sätta i skenan i min nya skridsko så nu är där också ett litet hack i sidan... Och sist men inte minst efter träningen var det någon som glömt nyckeln inne i omklädningsrummet så vi var utestängda från våra saker tills Fredrik hämtat vaktmästarens nycklar. En sådan dag det har varit...

En positiv sak jag gjort idag var att baka knäckebröd. Jag har fått receptet av farmor, och det är så gott. Kan sitta och äta det som godis. Imorgon blir det skola som vanligt, men en sak att se fram emot är bia på onsdag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar