torsdag 29 augusti 2013

This Is Us

Igår var jag med Kajsa på Royal för att se One Directions film "This Is Us". Filmen var bara så underbar, jag grät två gånger, sjöng till varje sång och skrattade mycket. Efter bian satt leendet kvar på läpparna i flera timmar efter. Denna film kommer jag absolut se om, och många gånger dessutom.

Idag har jag dock märkt att torsdagar med alla läxor och träning inte passar så bra ihop. Jag måste hitta en bra planering av allt mitt pluggande. Samtidigt som jag inte vill vara stressad av alla läxor och matte så vill jag fortfarande åka konståkning. Jag vill så gärna hitta en lösning på hur detta ska fungera tillsammans dock har jag riktigt lite tid på mig.

Hoppas verkligen jag kommer fram till ett svar som jag förhoppningsvis både gillar och som kommer att funka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar