fredag 4 oktober 2013

"Diana, Let me be the one to light a fire inside those eyes"

 Min biljett till insparksfesten den 19:e (och jag vet att det står den 18:e på biljetten, men det datumet är fel)
Ännu ett prov på min lilla lista är nu avklarat. Några fel vet jag att jag har men tycker i alla fall att det gick bra ändå. Efter provet var klart stack typ halva klassen till espresso house och satt för det mesta och bara snackade. Sen under dagen tog vi även vårt klassfoto, hoppas att det blev bra!
Efter skolan slutat drog i princip hela klassen till stan, egentligen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, typ bara yrade runt i Lund... Aja sen har jag även varit en sväng om Emporia med Emma, Cornelia och Kokhoba. För mig blev det inget köp förutom en Yogiboost, då jag ska ut på stan med Therese imorgon. Träffade henne häromdagen på bussen och kände att det var tid att träffas igen då det var ett tag sedan sist. Det sista jag vill förmedla i denna förkortade versionen av min dag så igår om jag inte minns fel så fick vi tillbaka resultaten på våra svenska presentationer. Aldrig i hela mitt liv har jag någon gång fått ett A i svenska, men nu har jag!!!

1 kommentar: