lördag 5 oktober 2013

Shoppingtur i stan


Dagen har bestått av shopping på Triangeln med Therese. Jag fick med mig mest saker till naglarna av någon underlig anledning... Det var så länge sedan jag och Therese sågs sist, så nu tyckte vi det var på tiden och samtidigt fick lite shopping gjord. Jag har även kollat runt på lite olika vinterjackor, innan hade jag bara hittat en för 4000:- så jag kände att man kanske borde leta runt lite. Så idag hittade jag en snygg på Camilla och Malmströms för ett bra mindre pris som är undanlagd till imorgon så att även mamma kan få se den innan man bestämmer sig helt. 
Dagens shoppingrunda bestod av:
Nagelackremover 50:-
Nagelstärkare 69:- (mina naglar flisar sig och bryts konstant)
Nagelfilar 25:-
Matte top coat 40:-
BB cream och foundation borste 69:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar